26 Kasım 2014 Çarşamba

BURÇİN BÜKE-İLHAN ŞEŞEN-VEDAT SAKMAN

Bugün bir konserden bahsetmek istiyorum. 

Gördüğüm en sade ve en sakin konserden ama bir o kadar da müzik dolu. İlhan Şeşen, Vedat Sakman ve Burçin Büke üçlüsü Ankara'da bir akustik konser verdi. Sadece iki gitar ve  bir piyanodan oluşan bir orkestra ile  İlhan Şeşen ve Vedat Sakman’ın tertemiz sesi.

Her meslekte de öyle değil midir? İşin mutfağını bilen, üreten insanlarla çalışmak hep bir ayrıcalıktır. Bu konser öyle bir his verdi bana... Gerçekten 3 müzisyen  harika sohbet ortamında çaldılar , söylediler , biz de eğlendik.



İlhan Şeşen ve Vedat Sakman’ın hakkını yemek istemiyorum ama konserin yıldızı piyanist Burçin Büke idi. Ülkemizin böyle yetenekleri var ve biz tanımıyoruz. Şahsen ben ilk defa dinledim, ilk defa gördüm.  10 yaşında iken “Harika Çocuk” ünvanını almış bir müzisyen kendisi.  11 yıllık konservatuarı 5.5 yılda bitirebilmiş bir piyanist. Bunlarla kalmamış; uluslararası birçok yarışmada birincilik ödüllerini toplamış ve yurtdışında-yurtiçinde birçok konserler vermeye devam ediyor.

Bu konser boyunca içimden keşke Kürşat Başar da olsa diye geçirmiştim. Aralık ayında İstanbul'daki konsere katılıyor kendisi. Kendi adıma çok üzüldüm. İstanbul'da olup da gidecek olanlara iyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin